Jestem certyfikowanym psychoterapeutą poznawczo – behawioralnym (certyfikat numer 621) oraz absolwentką psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Certyfikat psychoterapeuty uzyskałam realizując czteroletnie szkolenie w Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS w Katowicach.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam m.in. w Centrum Psychiatrii w Katowicach na Oddziale Zaburzeń Afektywnych i Nerwicowych, Oddziale psychiatrycznym Szpitala Specjalistycznego im. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej, Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie oraz ośrodkach terapeutycznych i oświatowych. W trosce o jakość mojej pracy poddaję się regularnej superwizji oraz z dużą ciekawością poszerzam wiedzę uczestnicząc w licznych szkoleniach różnych szkół terapeutycznych.
Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej.
W ramach mojego gabinetu psychoterapii Self oferuję psychoterapię dla osób dorosłych. W pracy terapeutycznej szczególnie bliska jest mi psychoterapia poznawczo-behawioralna, jednak staram się dobierać sposób pracy do indywidualnych potrzeb klienta. Od kilku lat z dużym zaciekawieniem wzbogacam swój warsztat terapeutyczny uczestnicząc w szkoleniach o modalności ericksonowskiej.
Szczególną uwagę poświęcam budowaniu relacji terapeutycznej opartej na wzajemnym zaufaniu, szacunku i wspólnym realizowaniu ustalonych celów. Bycie częścią zespółu Centrum Psychoterapii SELF Batugowska, daje mi możliwość poszerzania rozumienia klienta o perspektywę płynącą z innych modalności. Wierzę, że dobrze ukształtowana relacja daje człowiekowi poczucie bezpieczeństwa oraz chęć zaangażowania się w swój proces psychoterapeutyczny.
Jestem psychologiem, psychoterapeutą w trakcie certyfikowanego szkolenia o orientacji psychodynamicznej w Śląskiej Szkole Psychoterapii atestowanej przez Sekcję Naukową Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.
Od początku mojej kariery zawodowej pracuję z osobami z zaburzeniami lękowymi, depresyjnymi, adaptacyjnymi, schizoafektywnymi, zaburzeniami osobowości. Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w poradniach zdrowia psychicznego oraz w Oddziale Psychiatrycznym w Nowym Szpitalu w Olkuszu, gdzie prowadziłam terapię indywidualną oraz wspomagałam lekarzy psychiatrów w diagnozie pacjentów. Prowadziłam wsparcie psychologiczne dla podopiecznych oraz ich rodzin w Dziennym Ośrodku Wsparcia Osób z chorobą Picka, Huntingtona, Parkinsona, Środowiskowym Domu Samopomocy, Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej.
Pracuję głównie w nurcie psychodynamicznym łącząc go z elementami psychodramy. Oprócz udziału w szkoleniu z psychoterapii o orientacji psychodynamicznej w Śląskiej Szkole Psychoterapii ukończyłam szkolenie pierwszego stopnia psychodramy. Pracę terapeutyczną poddaję regularnej superwizji w Katowickim Instytucie Psychoterapii.
W swojej pracy dostosowuję posiadaną wiedzę i doświadczenie do potrzeb pacjentów.
Z wykształcenia jestem psychologiem i oligofrenopedagogiem. Ukończyłam także studia podyplomowe z seksuologii klinicznej na Uniwersytecie SWPS w Katowicach. Obecnie jestem w trakcie całościowego kursu psychoterapii indywidualnej i terapii rodzin ze szczególnym uwzględnieniem problematyki okresu adolescencji organizowanego przez Krakowską Fundację Rozwoju Psychoterapii im. Profesor Marii Orwid w Krakowie. Nieustannie staram się także poszerzać swoją wiedzę uczestnicząc w krótkoterminowych szkoleniach.
Dotychczasowe doświadczenie zdobywałam realizując staże w Szpitalu Psychiatrycznym im. J. Babińskiego oraz na Oddziale Klinicznym Rehabilitacji Neurologicznej w Szpitalu św. Rafała w Krakowie. Pracowałam także w poradni psychologiczno-pedagogicznej, gdzie zajmowałam się diagnozą oraz terapią dzieci i młodzieży. Obecnie pracuję w Świetlicach Środowiskowych, gdzie prowadzę terapię indywidualną, grupową oraz konsultację dla rodziców. Jestem także pracownikiem placówek oświatowych.
Do pracy z drugim człowiekiem podchodzę z nieustanną ciekawością. W relacji terapeutycznej kieruje się zaangażowaniem oraz podążaniem za potrzebami pacjenta w celu odkrycia potencjału rozwojowego młodego człowieka.